No Alibi Fan blog

Ha érdekel titeket a No Alibi együttes, itt minden infot megtalálhattok majd. Email: noalibifan@indamail.hu

Megosztás

Utolsó kommentek

Az együttesről

A zenekar 2007-ben egy nyári táborban alakult. Az alapító tagok a banda mai hivatalos felállása is egyben: Kolos – ének/gitár; Beedy – dobok/vokál. Közel három éves szünet után úgy tűnt az ötlet amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan is ment. De 2010. márciusában nagy meglepetésre megszületett az első dal, Csak Egy Perc… címmel. A zeneszámban két vendégzenész is közreműködött: Levente – szólógitár és VÁdi – basszusgitár. Az április elején (pontosan április 3.) leforgatott videoklipben is ebben a felállásban tűnik fel a banda, amely előreláthatóan meghozza a sikert.

No Alibi - Hosszú út dalszöveg + koncert videó (youtube)

2010.10.01. 09:01 No Alibi Fan

Ha minden már,

Egy füstbe száll,

Te majd próbálsz elkapni.

És majd újra látok,

és meg sem állok!

Mert te mindig ott voltál!

Mert az, aki elmegy,

és hátat fordít,

Az sosem volt igazi!

De van, ami számít,

és van, ami elvész.

oh, most már tudom, hogy mi kell nekem!

 

(Chorus:)

Nézz szét, lásd!

Mondd miért kár?

Ami eltűnt, el is múlt!

Én tudtam kire vársz!

Én tudtam mire vágysz!

De ha nem jössz nincs tovább.

 

Ha el is olvad,

Ha megszakadna,

A bűnös csak egy távoli hely lehet!

De minek is indulsz?

Hisz azt mondtad harcolsz

Oh, csak azt halld amit kell!

Tudom ez egy hosszú út volt.

De velünk ez is könnyűnek tűnt!

Tudom most is nehéz várni.

De jobb lenne most egy helyben állni.

 

(Chorus:)

Nézz szét, lásd!

Mondd miért kár?

Ami eltűnt el is múlt!

Én tudtam kire vársz!

Én tudtam mire vágysz!

És az első az te voltál!

 

Ha el is vesztél,

Én megkereslek,

Még a félhomályba is vissza esve.

Mert te is jöttél,

Ha összetörve is,

Mert megesküdtél,

Hogy ennek sosincs vége.

 

(instrumental breakdown)

 

(Chorus:)

Nézz szét, lásd!

Mondd miért kár?

Ami eltűnt el is múlt!

Én tudtam kire vársz!

Én tudtam mire vágysz!

És az első az te voltál!

Nézz szét lásd…lásd,

Én tudtam kire vársz…vársz.

 

(szöveg: Kolos)

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: youtube klipp dalszöveg hosszú út no alibi

A bejegyzés trackback címe:

https://noalibi.blog.hu/api/trackback/id/tr422336355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása