No Alibi Fan blog

Ha érdekel titeket a No Alibi együttes, itt minden infot megtalálhattok majd. Email: noalibifan@indamail.hu

Megosztás

Utolsó kommentek

Az együttesről

A zenekar 2007-ben egy nyári táborban alakult. Az alapító tagok a banda mai hivatalos felállása is egyben: Kolos – ének/gitár; Beedy – dobok/vokál. Közel három éves szünet után úgy tűnt az ötlet amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan is ment. De 2010. márciusában nagy meglepetésre megszületett az első dal, Csak Egy Perc… címmel. A zeneszámban két vendégzenész is közreműködött: Levente – szólógitár és VÁdi – basszusgitár. Az április elején (pontosan április 3.) leforgatott videoklipben is ebben a felállásban tűnik fel a banda, amely előreláthatóan meghozza a sikert.

Mi kérdezünk, a fiúk válaszolonak - Hámos Bence „Beedy” (1. rész)

2010.10.05. 00:50 No Alibi Fan

Most índítunk egy új rovatot. Feltesszük ugyan azokat a kérdéseket a fiúknak, hogy jobban megismerjétek őket. Első körben Hámos Bence "Beedy" válaszol.

 

 1, Mikor és miért kezdtél zenélni és milyen hangszeren játszol?

Már kiskorom óta nyúzom a bőröket! Eleinte az iskolám zeneiskolájában tanultam, majd Zsoldos Gábornál. Zenélgettem kisebb együttesekben és sokat játszottam a fülemen jó kis Slipknotot, vagy egyéb metált hallgatva. Tehát immár 8 éve űzöm eme „hobbit”.

2, Ki a példaképed (ha van)?


Egyértelműen Joey Jordison! A Slipknot egy meghatározó együttes volt számomra, és sokat tanultam Joey bácsitól is. Elképesztő, hogy milyen technikásan játszik. Az az álmom, hogy egyszer talán én is elérem azt a szintet! Stay [sic]

3, Kedvenc zenészed/együttesed?


Felsorolom a zenei korszakaim. Eleinte 6-7 éves lehettem, amik még Emin3m-et hallgattam. Ez az időszak a bátyám, és a saját ízlésem befolyására hamar megváltozott. Új kedvencem a Green Day volt. Őket nagyon sokáig hallgattam és hallgatom még ma is! Majd jött a keményebb zúzósabb zene, a KoRn, SlipKnoT, Freedom Call, System of a Down stb.  Ezen kívül kialakult egy „lightosabb” zenei ág, amit megszerettem, ami a Lostprophets, 30STM, AFC, ColdPlay.

4, Kedvenc számod?

Kedvenc Számom a 30STM – Alibi. Egyrészt sok köze van a nevünkhöz, másrészt a barátnőmmel ez a közös számunk!

5, Kedvenc filmed?

Ez egy nehéz kérdés, mivel sok jó film van és sok jó filmet lát az ember. Legszórakoztattóbbnak  a Karib Tenger Kalózait tartom, és legjobb filmnek mindenféle régebbi sokat mondó filmet, mint a Ragyogás.

6, Kedvenc könyved?

Ez egy még nehezebb kategória. A világon millió nagyon fantasztikus könyv van! Amit legutóbb olvastam Az ötödik pecsét magyar remek, nagyon megfogott. Sok féle kategóriába lehet a könyveket sorolni, mint szórakoztató, fantasy, pl. A Gyűrűk Ura széria, Harry Potter stb. Gondolkodtató, mint a Virágot Algernonnak. Természetesen száz, meg száz kategória van még! Szerintem iszonyat sok jó könyv van, érdemes olvasni!

7, Mi leszel, ha nagy leszel?

Ez egy olyan kérdés amire még nem tudok válaszolni…majd kiderül nem?

Szólj hozzá!

Címkék: interjú biográfia hámos bence no alibi story beedy

A bejegyzés trackback címe:

https://noalibi.blog.hu/api/trackback/id/tr922345572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása