No Alibi Fan blog

Ha érdekel titeket a No Alibi együttes, itt minden infot megtalálhattok majd. Email: noalibifan@indamail.hu

Megosztás

Utolsó kommentek

Az együttesről

A zenekar 2007-ben egy nyári táborban alakult. Az alapító tagok a banda mai hivatalos felállása is egyben: Kolos – ének/gitár; Beedy – dobok/vokál. Közel három éves szünet után úgy tűnt az ötlet amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan is ment. De 2010. márciusában nagy meglepetésre megszületett az első dal, Csak Egy Perc… címmel. A zeneszámban két vendégzenész is közreműködött: Levente – szólógitár és VÁdi – basszusgitár. Az április elején (pontosan április 3.) leforgatott videoklipben is ebben a felállásban tűnik fel a banda, amely előreláthatóan meghozza a sikert.

Csak egy perc egy pillanat dalszöveg (frissítve)

2010.09.26. 21:41 No Alibi Fan

 

 

 

 

 

Egy életért, csak könyörgöm, ami elveszett már rég
Száz darabra esett szét, így nincs is menekvés.
De kell egy szív, és egy gondolat, ami életben tart még
Attól nem eshetsz már szét, ami csak is benned él.

Mert én nem ezt érdemelném,
Mert nem ezt éreztem én!

Csak egy perc, egy pillanat
(Csak egy perc, egy pillanat)
S ha az ég már szétszakad
(Az ég már szétszakad)
Te biztos lennmaradsz
(Biztos lennmaradsz)
S hiába takarsz.
De egy szárny van a cél alatt
(De egy szárny van a cél alatt)
Ami már is feléd halad
(Már is feléd halad!)
Egyre több lesz az éj
(Egyre több lesz az éj)
És nem kevesebb a remény.


Én lábra álltam, és megsem álltam, de te el sem indultál.(El sem indultál!)
S már hiába nézek a szemedbe, ha csak mindig a rossz jut az eszembe.
Mikor nem ezt érdemelném,
mikor nem ezt éreztem én!

Csak egy perc, egy pillanat
(Csak egy perc, egy pillanat)
S ha az ég már szétszakad
(Az ég már szétszakad)
Te biztos lennmaradsz
(Biztos lennmaradsz)
S hiába takarsz.
De egy szárny van a cél alatt
(Egy szárny van a cél alatt)
Ami már is feléd halad
(Már is feléd halad!)
Egyre több lesz az éj
(Egyre több lesz az éj)
És nem kevesebb a remény.

(Instrumental BreakDown)
Én nem értem, hogy az élet neked, csak miért ennyit szánt
De Megértem, hogyha azt mondod, hogy lassíts már.
Én nem értem, hogy az élet neked, csak miért ennyit szánt


Csak egy perc, egy pillanat
(Csak egy perc, egy pillanat)
S ha az ég már szétszakad
(Az ég már szétszakad)
Te biztos lennmaradsz
(Biztos lennmaradsz)
S hiába takarsz…

De egy halvány emlék maradsz
És ha lassan de elszaladsz
De szívemben megmaradsz
De Kezemből elszakadsz.

Csak egy perc, egy pillanat
(Csak egy perc, egy pillanat)
S ha az ég már szétszakad
(Az ég már szétszakad)
Te biztos lennmaradsz
(Biztos lennmaradsz)
S hiába takarsz.
De egy szárny van a cél alatt
(Szárny van a cél alatt)
Ami már is feléd halad
(Már is feléd halad!)
Egyre több lesz az éj
(Egyre több lesz az éj)
És nem kevesebb a remény.

Szólj hozzá!

Címkék: dalszöveg no alibi csak egy perc egy pillanat

A bejegyzés trackback címe:

https://noalibi.blog.hu/api/trackback/id/tr752325444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása